راهنمای سایت

در مجموعه بازارشهروند چند نوع آگهی و سرویس تبلیغاتی وجود دارد که در اینجا مختصرا به آن اشاره می گردد.

1. آگهیهای عادی که در حال حاضر به صورت رایگان در سایت درج می گردد.

2. آگهیهای ویژه

3. بنرهای تبلیغاتی شامل : بنربالای سایت ویژه – بنربالای سایت– بنرپایین سایت ویژه – بنرهای تبلیغاتی راست صفحه و آگهی های ویژه  

مزایای آگهی ویژه نسبت به آگهی عادی

1. اعتمادبیشتر بازدید کنندگان به آگهی (چرا که صاحب آگهی با اطمینان به خدماتی که ارائه می کند حاضر به پرداخت هزینه آگهی خود گردیده است)

2. نمایش آگهی ویژه  در صفحه گروه و زیر گروه سایت بر اساس مکانیسم طراحی شده.

3. دسترسی به امکانات گسترده جهت ویرایش آگهی وارتباط با بازدید کنندگان

4. نمایش در گروهها و زیر گروههای مربوطه

5. نمایش آگهی ویژه به صورت بزرگتر ودر ابتدای صفحه ، قبل از آگهیهای عادی

6. نمایش در ابتدای نتایج جستجوی بازدید کننده گان در سایت

7. آگهیهای ویژه همواره در صدر زیرگروه مربوطه خواهند بود

8. با کمی دقت در انتخاب عنوان و تصویر مناسب جذب بازدید کننده واقعی به آگهی حتمی خواهد بود

9. به یاد داشته باشید بازدید کنندگان به طور طبیعی برای به هدف رسیدن ابتدا آگهیهای ویژه را بررسی خواهند کرد. و در صورت به نتیجه نرسیدن به سراغ آگهیهای عادی خواهند رفت. باتوجه به تعداد زیاد آگهی های عادی احتمال دیده شدن هر آگهی عادی بسیار کمتر از آگهی ویژه می باشد.

10. با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در نرم افزارسایت بازارشهروند، آگهیهای ویژه ظرف مدت 24 تا 48 ساعت در موتورهای جستجو ثبت (ایندکس)می گردند. این زمان برای آگهیهای عادی ممکن است تا یک هفته به درازا انجامد.

11. آگهیهای ویژه از نظرگاه موتورهای جستجو از اهمیت و ارزش بالاتری برخوردار هستند.

چگونه آگهی مناسبی داشته باشیم؟

برای ارسال و درج آگهی در بازارشهروند رعایت موارد زیر تاثیر فوق العاده ای در افزایش بازده آگهی شما خواهد داشت :

1. عنوان آگهی شما کلیدی ترین عامل جهت جذب مخاطب خواهد بود .از انتخاب عناوین کلی وغیر مرتبط با متن آگهی خودداری نمایید. عنوان آگهی خود را به نحوی انتخاب نمایید که برای بازدید کنندگان جذابیت داشته و در عین حال کوتاه و مفید باشد.

2. انتخاب یک تصویر مناسب ،جذاب و مرتبط با موضوع آگهی عامل تعیین کننده ای برای جذب مخاطب خواهد بود. تصویر مناسب ویترین کار وفعالیت شما خواهدبود. بنابراین سعی کنید برای آگهی خود، اعم از ویژه و رایگان، تصویر انتخاب نمایید. برای انتخاب عکس از تصاویر کاملا مرتبط با آگهی استفاده کنید و از انتخاب تصاویر نا مربوط به موضوع آگهی اجتناب کنید.این موضوع مورد توجه موتورهای جستجو خواهد بود. حجم تصویر نباید بیشتر از 100 کیلو باشد.به کیفیت و زیبایی تصویر آگهی خود توجه کافی داشته باشید!

3. در شرح فعالیت خود در متن آگهی به طور دقیق فعالیت خود را معرفی نماییدواز کلی گویی پرهیز نمایید.

4. کلماتی که شما در متن و عنوان آگهی خود به کار می برید بوسیله موتورهای جستجو(موتور جستجوی داخلی بازارشهروند ، گوگل ، یاهو و...) مورد استفاده قرار می گیرند. لذا سعی کنید از کلمات کاملا مرتبط با موضوع فعالیت خود استفاده نمایید تا مخاطبان واقعی بتوانند آگهی شما را پیدا نمایند.

5. در انتخاب گروه و زیر گروه آگهی خود دقت کنید .درج آگهی در گروههای غیر مرتبط تنها ، شانس دیده شدن آگهی شما را کاهش خواهد داد. توجه داشته باشید گروههای بازارشهرونددر قریب 200 گروه دسته بندی شده اند بنابراین با کمی حوصله گروه مناسب آگهی خود را انتخاب نمایید.

6. در قسمت متن آگهی سعی کنید مشخصات دقیق کامل و قابل استفا ده ای را از موضوع آگهی خود قرا داده و از کلی گویی و ابهام بپرهیزید تا فقط کسانی که واقعا خواهان آگهی شما هستند با شما تماس بگیرند.

7. درج اطلاعات شخصی مانند نام،ایمیل، وتلفن به اعتبار آگهی شما کمک مینماید. آگهی های فاقد نام و نشان کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

8. برای ارسال آگهی ویژه لازم است قبلا مبلغ آنرا به یکی از حسابهای معرفی شده درسایت واریز کرده باشید.
                                                                                                                        

باتشکر: مدیریت سایت بازار شهروند